Thursday, March 19, 2009

im happy now


just a few manute b4 i leave this blog huhu smlm gle r mlm ktorg msk sesame hehe my beloved brother alan.... tetibe plak aku rse im really close with him hehe... ktorg msk maggi jerr tp my love to my littlebrother alan like wow hehe..... im promise to my self to take care alan even aku dh bsar nanti...he want 2 bcome a chef hotel xleh blah dai pnye cite2 tp dia still tough one hehe..

slalu gak aku men bola ngan dia hehe tp aku still menang .... haha pdn muke alan... say about my daily life aku ingat skrg nie aku nk bt extreme sport myb aku akn join futsal group kt astar n ble aku g kl nnti stay kt sne aku nk join rock climbing n myb kalo leh join rally car or go kart haha bnyk nye lotih oden hehe....tp aku mmg nk isi my life slagi im still young hehe... aku dh mls nk fikir bnde yg myedihkn just enjoy my 2nd life bright bright hehe....

No comments:

Post a Comment